edebilirsin ama en güzeli lisanslı başlamak.şikayet edildiğinde ya da uyarı aldığında lisans alamazsan başka bir forum sistemine geçmen gerekebilir.geçişlerde türkçe karakter sorunları ya da başka problemler çıkabiliyor.bunlardan da biraz olsun anlamak ya da destek almak gerekebilir.