Konu
vbulletin/lisans/geçiş/dönüşüm
20-01-2009, 14:48:45
#2
designerx5
Smf kurarsan vBulletin'e Impex sistem ile sorunsuz geçebilirsin.vB kurulumunda ileride lisans aldığında aldığım lisansa forumunu ataman yeterli.Hiçbir problem çıkmaz.