Konu
vbulletin/lisans/geçiş/dönüşüm
20-01-2009, 15:06:14
#3
veci
anladıgım kadarıyla profesyonel olmak gerekmıyor,kuracagım lısansız vbulletıne ılerıde alacagım lısansla kaldıgım yerden kolayca devam edebılırım oylemı?