Merhaba siteme vbseo yükledim fakat konu açarken uzun bir metin yazdığınızda konu aça basıyorsun aşşağıda yükleniyor yükleniyor baya bi bekledikten sonra sunucu bulunamıyor diyor. Bu neden acaba ? Sadece vbseo yükleyince oluyor zoint yükleyince hiç bir sorun yok ?
Bilip bilmeden lisans al lisans diye çıkan arkadaşlar... Bi sorun var işte lisans var veya yok nerden biliyorsunda lisans lisans diye cevap yazıyorsunuz ? Lisansı olan bir şeyde sorun olamaz mı ?
Öyle bişi iddaa etmedim. Sadece lisansı olan arkadaşlardada aynı sorun var vbseo.com u incelersen anlayabilirsin. Vede son olarak o baktığın sitemden bahsettiğimi nerde biliyorsun o siteyi zaten sorunsuz kullanıyorum .