• 13-12-2008, 01:25:40
    #1
    Merhaba siteme vbseo yükledim fakat konu açarken uzun bir metin yazdığınızda konu aça basıyorsun aşşağıda yükleniyor yükleniyor baya bi bekledikten sonra sunucu bulunamıyor diyor. Bu neden acaba ? Sadece vbseo yükleyince oluyor zoint yükleyince hiç bir sorun yok ?
  • 13-12-2008, 02:16:39
    #2
    newthread.php ac

    17. satır
    bunu
    Alıntı
    define('GET_EDIT_TEMPLATES', true);

    bununla degıs
    Alıntı
    define('GET_EDIT_TEMPLATES', false);
  • 13-12-2008, 11:12:18
    #3
    Dediğini yaptım yine olmadı. Hala aynı sorun :S
  • 13-12-2008, 12:01:29
    #4
    Evet bu sorun bende de mevcut, uzun bir konu açarken çok bekleme yapıyor, hatta bazen takılıyor.

    Soruna çözüm üretecek bir arkadaş çıkarsa çok iyi olur.
  • 13-12-2008, 12:03:34
    #5
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    lisans al lisans
  • 13-12-2008, 12:22:43
    #6
    Benim lisansımda var.

    Ama yine bu sorunum var.
  • 13-12-2008, 13:10:32
    #7
    Bilip bilmeden lisans al lisans diye çıkan arkadaşlar... Bi sorun var işte lisans var veya yok nerden biliyorsunda lisans lisans diye cevap yazıyorsunuz ? Lisansı olan bir şeyde sorun olamaz mı ?
  • 13-12-2008, 13:13:16
    #8
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    sitendeki copyright yazısında kocamaaan belli oluyor kaçak kullanıcı olduğun.

    ben de senin gibi kaypak insanlara uyuz oluyorum
    hem lisanssız kullanıyor hem de lisanslı olduğunu iddaa ediyor
  • 13-12-2008, 13:18:28
    #9
    Öyle bişi iddaa etmedim. Sadece lisansı olan arkadaşlardada aynı sorun var vbseo.com u incelersen anlayabilirsin. Vede son olarak o baktığın sitemden bahsettiğimi nerde biliyorsun o siteyi zaten sorunsuz kullanıyorum .