sitendeki copyright yazısında kocamaaan belli oluyor kaçak kullanıcı olduğun.

ben de senin gibi kaypak insanlara uyuz oluyorum
hem lisanssız kullanıyor hem de lisanslı olduğunu iddaa ediyor