Merhaba siteme vbseo yükledim fakat konu açarken uzun bir metin yazdığınızda konu aça basıyorsun aşşağıda yükleniyor yükleniyor baya bi bekledikten sonra sunucu bulunamıyor diyor. Bu neden acaba ? Sadece vbseo yükleyince oluyor zoint yükleyince hiç bir sorun yok ?