Bilip bilmeden lisans al lisans diye çıkan arkadaşlar... Bi sorun var işte lisans var veya yok nerden biliyorsunda lisans lisans diye cevap yazıyorsunuz ? Lisansı olan bir şeyde sorun olamaz mı ?