• 13-12-2008, 13:18:54
    #10
    KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim lisansımda var.

    Ama yine bu sorunum var.

    Koray_C vbseo daki konunu takip ediyorumda sunucu özelliklerini yükseltmelisin bence buna ihtiyaç duyuyor siten...
  • 13-12-2008, 13:48:39
    #11
    hengame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koray_C vbseo daki konunu takip ediyorumda sunucu özelliklerini yükseltmelisin bence buna ihtiyaç duyuyor siten...
    Ay sonuna yükselteceğim, umarım ondandır sorun.

    Cevabınız için teşekkür ederim.