• 10-03-2021, 18:59:00
    #1
    iyisite.NET
    Merhabalar arkadaşlar.
    Harbimekan.com forum sitem için eksiklerimi söyleyebilecek arkadaşlar varsa sevinirim.

    Sizce neler yapılabilir ?
    Altyapı olarak eksik gördüğünüz birşey var mı ?
  • 10-03-2021, 19:03:40
    #2
    Tasarım ve kodlama size mi ait hocam
  • 10-03-2021, 19:05:15
    #3
    iyisite.NET
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarım ve kodlama size mi ait hocam
    Hazır tema'dan faydalanarak çok ciddi değişiklikler yaptım hocam. Büyük çoğunluğunu değiştirdim.
  • 10-03-2021, 19:06:39
    #4
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır Tema'dan faydalanarak çok ciddi değişiklikler yaptım hocam. Büyük çoğunluğunu değiştirdim.
    Öncelikle emek verilen her şeye saygım sonsuzdur kötü de olsa iyi de olsa
    Site eski kapanmış gibi izlenim vermekte bunu belirtmek isterim eğer tema biraz daha güncel renk kombinasyonlarına geçirilir ise gayet iyi olacaktır.
  • 10-03-2021, 19:08:10
    #5
    iyisite.NET
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle emek verilen her şeye saygım sonsuzdur kötü de olsa iyi de olsa
    Site eski kapanmış gibi izlenim vermekte bunu belirtmek isterim eğer tema biraz daha güncel renk kombinasyonlarına geçirilir ise gayet iyi olacaktır.
    Sanırım şartlar beni sürekli xenforo ya yöneltiyor. Çok teşekkür ederim hocam.
  • 10-03-2021, 19:08:55
    #6
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım şartlar beni sürekli xenforo ya yöneltiyor. Çok teşekkür ederim hocam.
    Est. Hocam yani girince eski bir yer sandım özelden bir kaç sorum olacak izniniz ile bir kaç yorum daha bekleyiniz
  • 10-03-2021, 19:10:25
    #7
    iyisite.NET
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Est. Hocam yani girince eski bir yer sandım özelden bir kaç sorum olacak izniniz ile bir kaç yorum daha bekleyiniz
    Biz biraz eski forumcuyuz. Bizim zamanımızda ki insanların forumları genelde böyledir.
    Tabi ki buyrun.
  • 10-03-2021, 19:19:59
    #8
    XenForo > all
  • 10-03-2021, 19:30:11
    #9
    whois online tasarım bana ait, biraz renklendirmişsiniz güzel olmuş.
    Temayı biraz genişletin.
    Footer 2 stünlü ben 3'lüyü yapmıştım, Vb.org da bulabilirsin.


    Onun dışında fena değil Başarılar dilerim