Merhabalar arkadaşlar.
Harbimekan.com forum sitem için eksiklerimi söyleyebilecek arkadaşlar varsa sevinirim.
Sizce neler yapılabilir ?
Altyapı olarak eksik gördüğünüz birşey var mı ?
Eksiklerimi söyleyebilecek olan var mı ?
13
●148
- 10-03-2021, 19:05:15Hazır tema'dan faydalanarak çok ciddi değişiklikler yaptım hocam. Büyük çoğunluğunu değiştirdim.TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2021, 19:06:39Öncelikle emek verilen her şeye saygım sonsuzdur kötü de olsa iyi de olsaLinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site eski kapanmış gibi izlenim vermekte bunu belirtmek isterim eğer tema biraz daha güncel renk kombinasyonlarına geçirilir ise gayet iyi olacaktır. - 10-03-2021, 19:08:10Sanırım şartlar beni sürekli xenforo ya yöneltiyor. Çok teşekkür ederim hocam.TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2021, 19:08:55Est. Hocam yani girince eski bir yer sandım özelden bir kaç sorum olacak izniniz ileLinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir kaç yorum daha bekleyiniz
- 10-03-2021, 19:10:25Biz biraz eski forumcuyuz.TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim zamanımızda ki insanların forumları genelde böyledir. 
Tabi ki buyrun.

güzel olmuş.