Eksiklerimi söyleyebilecek olan var mı ?
13
●148
- 10-03-2021, 19:43:36Evet hocam ellerinize emeğinize sağlık whois online olarak en güzeli de buydu. Footer i 3 sutunlu arayacağım umarım bulurum.Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nookta adını üye olarak görmek isterim.
Kıymetli yorumun için çok teşekkür ederim.
Ben biraz tasarım konusunda zevksizim hocam. Bir tasarımcı siteye gelirse belki yaparız.continue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler. - 10-03-2021, 20:10:10Evet hocam lisanslı bir forum olarak üyeliğim var.Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok teşekkür ederim.

güzel olmuş.