• 10-03-2021, 19:31:53
    #10
    Hocam tasarım biraz göz yoruyor ama emek verilmiş hocam umarım her şey dilediğiniz gibi olur
  • 10-03-2021, 19:43:36
    #11
    iyisite.NET
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    whois online tasarım bana ait, biraz renklendirmişsiniz güzel olmuş.
    Temayı biraz genişletin.
    Footer 2 stünlü ben 3'lüyü yapmıştım, Vb.org da bulabilirsin.


    Onun dışında fena değil Başarılar dilerim
    Evet hocam ellerinize emeğinize sağlık whois online olarak en güzeli de buydu. Footer i 3 sutunlu arayacağım umarım bulurum.

    Nookta adını üye olarak görmek isterim.

    Kıymetli yorumun için çok teşekkür ederim.
    continue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tasarım biraz göz yoruyor ama emek verilmiş hocam umarım her şey dilediğiniz gibi olur
    Ben biraz tasarım konusunda zevksizim hocam. Bir tasarımcı siteye gelirse belki yaparız.
    Çok teşekkürler.
  • 10-03-2021, 20:09:09
    #12
    vb org da varsa üyeliginiz buradan alabilirsin ben şifremi hatırlamıyorum giremedim
  • 10-03-2021, 20:10:10
    #13
    iyisite.NET
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vb org da varsa üyeliginiz buradan alabilirsin ben şifremi hatırlamıyorum giremedim
    Evet hocam lisanslı bir forum olarak üyeliğim var.
    Çok teşekkür ederim.
  • 20-03-2021, 14:22:57
    #14
    Tema 2005-2010 arası sohbet temalarına benziyor dostum eski havası katıyor. Daha modern tema öneririm.