Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
whois online tasarım bana ait, biraz renklendirmişsiniz güzel olmuş.
Temayı biraz genişletin.
Footer 2 stünlü ben 3'lüyü yapmıştım, Vb.org da bulabilirsin.


Onun dışında fena değil Başarılar dilerim
Evet hocam ellerinize emeğinize sağlık whois online olarak en güzeli de buydu. Footer i 3 sutunlu arayacağım umarım bulurum.

Nookta adını üye olarak görmek isterim.

Kıymetli yorumun için çok teşekkür ederim.
continue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tasarım biraz göz yoruyor ama emek verilmiş hocam umarım her şey dilediğiniz gibi olur
Ben biraz tasarım konusunda zevksizim hocam. Bir tasarımcı siteye gelirse belki yaparız.
Çok teşekkürler.