TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Est. Hocam yani girince eski bir yer sandım özelden bir kaç sorum olacak izniniz ile bir kaç yorum daha bekleyiniz
Biz biraz eski forumcuyuz. Bizim zamanımızda ki insanların forumları genelde böyledir.
Tabi ki buyrun.