TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle emek verilen her şeye saygım sonsuzdur kötü de olsa iyi de olsa
Site eski kapanmış gibi izlenim vermekte bunu belirtmek isterim eğer tema biraz daha güncel renk kombinasyonlarına geçirilir ise gayet iyi olacaktır.
Sanırım şartlar beni sürekli xenforo ya yöneltiyor. Çok teşekkür ederim hocam.