whois online tasarım bana ait, biraz renklendirmişsiniz güzel olmuş.
Temayı biraz genişletin.
Footer 2 stünlü ben 3'lüyü yapmıştım, Vb.org da bulabilirsin.


Onun dışında fena değil Başarılar dilerim