• 18-11-2008, 22:11:57
    #19
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende konuyu görünce aynı şeyi düşündüm.. => "Allah'ım ya ne ilginç insanlarımız var !!!"

    Evt kendinin ilginç insan olduğunu kabul et

    ---------------------
    attığın mesaj

    Null kullnıyorsunuz hiç olmazsa bunu bu kadar belli etmeyin birde utanmadan soru soruyorsunuz.

    ------

    şimdi hatanı başkasına yönlendirme.. buda son mesajım gelişmediysende geliş...



    konumda null kullanıyorum die bişe demediğim halde bırak sitemin adını bilmediğin halde null kullanıyorsun diorsun ne diyimki sana allah akıl versin
  • 19-11-2008, 03:02:25
    #20
    adam delirmiş
  • 19-11-2008, 12:20:19
    #21
    Üyeliği durduruldu
    null sürüm nedir anlamadım
    şimdi bu mesajı okuyunca dikkatimi çekti
    bende buna benzer birşeyler yazmıştım alttaki konuda

    https://www.r10.net/vbulletin/265093-...larim-var.html

    null sürüm dediğiniz kaçak forum mu oluyor? ama ben farklı sordum. demo dosyalarını sordum. kurulum, yönetim vs incelemek için
    yok aynı şeyler ise, benim mesajı görmezden gelin. iptal
  • 19-11-2008, 17:42:41
    #22
    null sürüme güven olmaz çakarlar sonra
  • 19-11-2008, 18:57:30
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Seytan_Biz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YOKDA dedim okumuyormusun
    null'enmiş arkadaş, konuyu kilitleyelim derim
  • 19-11-2008, 21:52:34
    #24
    Üyeliği durduruldu
    vbulletin.com a girip birde ordan indir vbulletini bakalım kurulcakmı..
  • 19-11-2008, 21:58:11
    #25
    onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurulmuyorsa fazla zorlamayın
    :d:d:d:d:d:d
  • 19-11-2008, 22:36:30
    #26
    Jelsoft şuna bi çare bulsa da lisansız forum kurulmasa süper olur.
  • 19-11-2008, 22:42:40
    #27
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jelsoft şuna bi çare bulsa da lisansız forum kurulmasa süper olur.
    O zaman Jelsoft batar heralde...Kim gidipte ilk deneyim için 180$ lisans parası verir...Null sürümü kuruyor kendini geliştiriyor bide site tutarsa uyarı gelince emeğim gitmesin diye lisans alıyor

    Jelsoft'ta bunu istiyor bence