_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende konuyu görünce aynı şeyi düşündüm.. => "Allah'ım ya ne ilginç insanlarımız var !!!"

Evt kendinin ilginç insan olduğunu kabul et

---------------------
attığın mesaj

Null kullnıyorsunuz hiç olmazsa bunu bu kadar belli etmeyin birde utanmadan soru soruyorsunuz.

------

şimdi hatanı başkasına yönlendirme.. buda son mesajım gelişmediysende geliş...



konumda null kullanıyorum die bişe demediğim halde bırak sitemin adını bilmediğin halde null kullanıyorsun diorsun ne diyimki sana allah akıl versin