Bende konuyu görünce aynı şeyi düşündüm.. => "Allah'ım ya ne ilginç insanlarımız var !!!"
Evt kendinin ilginç insan olduğunu kabul et
---------------------
attığın mesaj
Null kullnıyorsunuz hiç olmazsa bunu bu kadar belli etmeyin birde utanmadan soru soruyorsunuz.
------
şimdi hatanı başkasına yönlendirme.. buda son mesajım gelişmediysende geliş...
konumda null kullanıyorum die bişe demediğim halde bırak sitemin adını bilmediğin halde null kullanıyorsun diorsun ne diyimki sana allah akıl versin