vbulletin 3.7.4 null kurulmuyormu ?
28
●1.857
- 18-11-2008, 22:00:53Üyeliği durdurulduOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zorladığım yok. sadece bir konu açıp bişey öğrenmek istedim denedim kurulmuordu.. acaba merak ettim vblletn yeni sistemmi geliştirdi. die. - 18-11-2008, 22:04:48Üyeliği durdurulduonurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
allah aşkına büyük yazdirmayın adama bana yardım edin die bişey gördünüzmü konumda !!!!!! - 18-11-2008, 22:08:37Üyeliği durduruldu_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizdemi cahilsiniz ben null forum kullanıyorum die bişemi dedim kardeşim adamı sinir etmeyin sadece birşey soruyorum benim forum kullandığımı gözünle görüyormusunda görmediğin bişeyi emin olup yorum yapıorsun allahım ya ne ilginç insanlarımız var !!! - 18-11-2008, 22:09:56Üyeliği durdurulduallaha şkür anladın yani tşk ederim mesajın için ve anladığın için darısı anlamayıpta konumu sonradan kafası basacak olanlaraOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-11-2008, 22:10:37Bende konuyu görünce aynı şeyi düşündüm.. => "Allah'ım ya ne ilginç insanlarımız var !!!"Seytan_Biz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle