• 18-11-2008, 21:59:44
    #10
    Kurumsal Üye
    Kurulmuyorsa fazla zorlamayın
  • 18-11-2008, 22:00:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulmuyorsa fazla zorlamayın

    zorladığım yok. sadece bir konu açıp bişey öğrenmek istedim denedim kurulmuordu.. acaba merak ettim vblletn yeni sistemmi geliştirdi. die.
  • 18-11-2008, 22:02:31
    #12
    Kurumsal Üye
    Kendim kurmadım fakat eski müşterilerimden kuranları gördüm.Null ile ilgili herhangi bir sıkıntı yok yani.Fakat yardımcı olmamızı beklemeyin.
  • 18-11-2008, 22:04:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendim kurmadım fakat eski müşterilerimden kuranları gördüm.null ile ilgili herhangi bir sıkıntı yok yani.fakat yardımcı olmamızı beklemeyin.

    allah aşkına büyük yazdirmayın adama bana yardım edin die bişey gördünüzmü konumda !!!!!!
  • 18-11-2008, 22:07:20
    #14
    Null kullnıyorsunuz hiç olmazsa bunu bu kadar belli etmeyin birde utanmadan soru soruyorsunuz.. Arkadaşın biri yukarıda vbulletin.org'a sorun demiş bencede gidin oradan destek alın en garantili cevabı orası verir..
  • 18-11-2008, 22:08:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Null kullnıyorsunuz hiç olmazsa bunu bu kadar belli etmeyin birde utanmadan soru soruyorsunuz.

    sizdemi cahilsiniz ben null forum kullanıyorum die bişemi dedim kardeşim adamı sinir etmeyin sadece birşey soruyorum benim forum kullandığımı gözünle görüyormusunda görmediğin bişeyi emin olup yorum yapıorsun allahım ya ne ilginç insanlarımız var !!!
  • 18-11-2008, 22:08:42
    #16
    Kurumsal Üye
    Bizde yardım istediniz gibi bir ifade kullanmadık, yanlış anlaşılma olduysa kusura bakmayın.
    İyi akşamlar.
  • 18-11-2008, 22:09:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde yardım istediniz gibi bir ifade kullanmadık, yanlış anlaşılma olduysa kusura bakmayın.
    İyi akşamlar.
    allaha şkür anladın yani tşk ederim mesajın için ve anladığın için darısı anlamayıpta konumu sonradan kafası basacak olanlara
  • 18-11-2008, 22:10:37
    #18
    Seytan_Biz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizdemi cahilsiniz ben null forum kullanıyorum die bişemi dedim kardeşim adamı sinir etmeyin sadece birşey soruyorum benim forum kullandığımı gözünle görüyormusunda görmediğin bişeyi emin olup yorum yapıorsun allahım ya ne ilginç insanlarımız var !!!
    Bende konuyu görünce aynı şeyi düşündüm.. => "Allah'ım ya ne ilginç insanlarımız var !!!"