Seytan_Biz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizdemi cahilsiniz ben null forum kullanıyorum die bişemi dedim kardeşim adamı sinir etmeyin sadece birşey soruyorum benim forum kullandığımı gözünle görüyormusunda görmediğin bişeyi emin olup yorum yapıorsun allahım ya ne ilginç insanlarımız var !!!
Bende konuyu görünce aynı şeyi düşündüm.. => "Allah'ım ya ne ilginç insanlarımız var !!!"