Null kullnıyorsunuz hiç olmazsa bunu bu kadar belli etmeyin birde utanmadan soru soruyorsunuz.. Arkadaşın biri yukarıda vbulletin.org'a sorun demiş bencede gidin oradan destek alın en garantili cevabı orası verir..