Null kullnıyorsunuz hiç olmazsa bunu bu kadar belli etmeyin birde utanmadan soru soruyorsunuz.
sizdemi cahilsiniz ben null forum kullanıyorum die bişemi dedim kardeşim adamı sinir etmeyin sadece birşey soruyorum benim forum kullandığımı gözünle görüyormusunda görmediğin bişeyi emin olup yorum yapıorsun allahım ya ne ilginç insanlarımız var !!!