Jelsoft şuna bi çare bulsa da lisansız forum kurulmasa süper olur.
O zaman Jelsoft batar heralde...Kim gidipte ilk deneyim için 180$ lisans parası verir...Null sürümü kuruyor kendini geliştiriyor bide site tutarsa uyarı gelince emeğim gitmesin diye lisans alıyor
Jelsoft'ta bunu istiyor bence