null sürüm nedir anlamadım
şimdi bu mesajı okuyunca dikkatimi çekti
bende buna benzer birşeyler yazmıştım alttaki konuda

https://www.r10.net/vbulletin/265093-...larim-var.html

null sürüm dediğiniz kaçak forum mu oluyor? ama ben farklı sordum. demo dosyalarını sordum. kurulum, yönetim vs incelemek için
yok aynı şeyler ise, benim mesajı görmezden gelin. iptal