başlıktanda anlaşılacağı gibi , benim kanıma dokunuyor her sene dünya kadar para vermek vbulletine,ömürlük lisasn deyip her sene para alınıyor,sorum şu lisanslı forumumuza lisanssız dosyaları atıp üst sürüme geçebilirmiyiz? ne gibi sıkıntılar olur .
örneğin 3.6.8 lisanslı forumuma 3.7.3 lisanssız dosyaları atıp üst sürüme geçmek .
Lisanslı Foruma Lisanssız Üst sürüm
16
●1.067
- 10-11-2008, 13:18:07Eposta Aktivasyonu Gerekmekteher forumu ayrı ayrı denetlemezler büyük ihtimal, ama lisassız dosyaların belli olma ihtimalide olabilir, şu anda üst sürüme geçme ücreti yenile ücfreti ne kadar acaba , en son gördüğümde baya bir kızmıştım .StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2008, 17:14:18üst süreme geçmessek ne oluyor bunu hiç bir zaman düşünmedim
- 10-11-2008, 17:19:11Eposta Aktivasyonu Gerekmekteeminmisin kardeş.mizraklar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2008, 17:36:202 Hazirandan sonra Lisans upgrade fiyatları değişti arkadaşlar.
Lisansınızın bir yılı dolduktan sonraki ilk 2 ay içinde upgrade ederseniz 40$ iki ay geçtikten sonra upgrade ederseniz 60$ ödemeniz gerekiyor.
Bu arada _SoN_ senin yaptığın iş kendi aklına mantıklı geliyor mu..?
Yan lisansn parası verip ondan sonra lisansnsız vBulletin kullanmak... 3.6.8 versiyonunu kullnıyorsan bence o versiyonda kalmaya devam et 3.7 versiyonu öyle çok süper bir versiyon değil. Yani gelen özellikler forumunda tam anlamıyla kullnılacak mı ki bu kadar geçmeyi istiyorsun 3.7. Benim mart 2009'da kadar çıkan yeni sürümleri kullanma hakım var ama hala 3.6 versiyonunu kullnıyorum vBulletin şimdiye kadar ki en iyi sürümü bence üstelik nerdeyse her ihtiyacı karşılayacak eklenti yazılmış halde. 3.7 sürümü kodlar açısından balon bir sürümden başka bir şey değil.. Sen beni dinle 3.6 versionunu kullanmaya devam et.
- 10-11-2008, 20:05:38Eposta Aktivasyonu Gerekmekte_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler üstat .
Yan lisansn parası verip ondan sonra lisansnsız vBulletin kullanmak... 3.6.8 versiyonunu kullnıyorsan bence o versiyonda kalmaya devam et 3.7 versiyonu öyle çok süper bir versiyon değil. Yani gelen özellikler forumunda tam anlamıyla kullnılacak mı ki bu kadar geçmeyi istiyorsun 3.7. Benim mart 2009'da kadar çıkan yeni sürümleri kullanma hakım var ama hala 3.6 versiyonunu kullnıyorum vBulletin şimdiye kadar ki en iyi sürümü bence üstelik nerdeyse her ihtiyacı karşılayacak eklenti yazılmış halde. 3.7 sürümü kodlar açısından balon bir sürümden başka bir şey değil.. Sen beni dinle 3.6 versionunu kullanmaya devam et.