• 10-11-2008, 13:12:33
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    başlıktanda anlaşılacağı gibi , benim kanıma dokunuyor her sene dünya kadar para vermek vbulletine,ömürlük lisasn deyip her sene para alınıyor,sorum şu lisanslı forumumuza lisanssız dosyaları atıp üst sürüme geçebilirmiyiz? ne gibi sıkıntılar olur .

    örneğin 3.6.8 lisanslı forumuma 3.7.3 lisanssız dosyaları atıp üst sürüme geçmek .
  • 10-11-2008, 13:14:28
    #2
    yasak başkalarının dosyalarını kullanmak lisansın iptal olabilir ama öyle çok sıkı bir denetimde yok sanırım
  • 10-11-2008, 13:18:07
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasak başkalarının dosyalarını kullanmak lisansın iptal olabilir ama öyle çok sıkı bir denetimde yok sanırım
    her forumu ayrı ayrı denetlemezler büyük ihtimal, ama lisassız dosyaların belli olma ihtimalide olabilir, şu anda üst sürüme geçme ücreti yenile ücfreti ne kadar acaba , en son gördüğümde baya bir kızmıştım .
  • 10-11-2008, 13:26:28
    #4
    60 dolar olması lazım
  • 10-11-2008, 15:49:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ömürlük lisanslarda üst sürüne geçmek için +$30 ödeme alınıyor..
  • 10-11-2008, 17:14:18
    #6
    üst süreme geçmessek ne oluyor bunu hiç bir zaman düşünmedim
  • 10-11-2008, 17:19:11
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    mizraklar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ömürlük lisanslarda üst sürüne geçmek için +$30 ödeme alınıyor..
    eminmisin kardeş.
  • 10-11-2008, 17:36:20
    #8
    2 Hazirandan sonra Lisans upgrade fiyatları değişti arkadaşlar.
    Lisansınızın bir yılı dolduktan sonraki ilk 2 ay içinde upgrade ederseniz 40$ iki ay geçtikten sonra upgrade ederseniz 60$ ödemeniz gerekiyor.


    Bu arada _SoN_ senin yaptığın iş kendi aklına mantıklı geliyor mu..? Yan lisansn parası verip ondan sonra lisansnsız vBulletin kullanmak... 3.6.8 versiyonunu kullnıyorsan bence o versiyonda kalmaya devam et 3.7 versiyonu öyle çok süper bir versiyon değil. Yani gelen özellikler forumunda tam anlamıyla kullnılacak mı ki bu kadar geçmeyi istiyorsun 3.7. Benim mart 2009'da kadar çıkan yeni sürümleri kullanma hakım var ama hala 3.6 versiyonunu kullnıyorum vBulletin şimdiye kadar ki en iyi sürümü bence üstelik nerdeyse her ihtiyacı karşılayacak eklenti yazılmış halde. 3.7 sürümü kodlar açısından balon bir sürümden başka bir şey değil.. Sen beni dinle 3.6 versionunu kullanmaya devam et.
  • 10-11-2008, 20:05:38
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Hazirandan sonra Lisans upgrade fiyatları değişti arkadaşlar.
    Lisansınızın bir yılı dolduktan sonraki ilk 2 ay içinde upgrade ederseniz 40$ iki ay geçtikten sonra upgrade ederseniz 60$ ödemeniz gerekiyor.


    Bu arada _SoN_ senin yaptığın iş kendi aklına mantıklı geliyor mu..? Yan lisansn parası verip ondan sonra lisansnsız vBulletin kullanmak... 3.6.8 versiyonunu kullnıyorsan bence o versiyonda kalmaya devam et 3.7 versiyonu öyle çok süper bir versiyon değil. Yani gelen özellikler forumunda tam anlamıyla kullnılacak mı ki bu kadar geçmeyi istiyorsun 3.7. Benim mart 2009'da kadar çıkan yeni sürümleri kullanma hakım var ama hala 3.6 versiyonunu kullnıyorum vBulletin şimdiye kadar ki en iyi sürümü bence üstelik nerdeyse her ihtiyacı karşılayacak eklenti yazılmış halde. 3.7 sürümü kodlar açısından balon bir sürümden başka bir şey değil.. Sen beni dinle 3.6 versionunu kullanmaya devam et.

    teşekkürler üstat .