Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
başlıktanda anlaşılacağı gibi , benim kanıma dokunuyor her sene dünya kadar para vermek vbulletine,ömürlük lisasn deyip her sene para alınıyor,sorum şu lisanslı forumumuza lisanssız dosyaları atıp üst sürüme geçebilirmiyiz? ne gibi sıkıntılar olur .
örneğin 3.6.8 lisanslı forumuma 3.7.3 lisanssız dosyaları atıp üst sürüme geçmek .