• 10-11-2008, 21:49:31
    #10
    Ama 3.6 nın Güvenlik Açıklarını Kapatamazki
    Güncelmelerini Yükleyemiyorsun
    Bence 2 Aya Süren Dolmadan Yenile Derim
    Başta Okadar Para Vermişsin
  • 10-11-2008, 22:30:25
    #11
    Sat bana lisansı toptan merez kullan hehe
  • 11-11-2008, 02:18:11
    #12
    Cold Fusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama 3.6 nın Güvenlik Açıklarını Kapatamazki
    Güncelmelerini Yükleyemiyorsun
    Bence 2 Aya Süren Dolmadan Yenile Derim
    Başta Okadar Para Vermişsin
    Nasıl güvenlik açıklarını kapatamıyor.. Yanlış bilgilendirme yapmayalım arkadaşlar. Vbulletin kendi scriptinde bir açık olduğunda bunu duyurup nasıl engelleneceğini konusunda destek vermekle yükümlü. Zaten bir üst versiyona güncellenmenizi gerektirecek kadar büyük bir açıksa onun için yapılacak bir şey yok mecburen versiyon yükselteceksiniz. Ama onun dışında daha 3.6 versiyonun da öyle aman aman forum elden gidiyor şeklinde bir açık duyurulmadı. Zaten vBulletinin bu kadar yeni versiyon çıkarma sebebi güvenlik açıkları yüzünden değil para hırsı yüzünden..
  • 21-03-2009, 17:38:29
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    her yıl 60 dolar ödemek çok para değilmi,100 TL nin bile üzerinde bir rakam oluyor.Bu konuda daha net bilgisi olan var mı ? Ömürlik lisans aldık,bundan sonra yüklediklerime ne karışıyor vbulletin,yada yüklesem nereden bilecek ?
  • 21-03-2009, 17:42:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Çekinmeden Kullan Sorun Olmaz...
  • 21-03-2009, 17:47:16
    #15
    Aslında yasak ama bir uygulama yok.
  • 22-03-2009, 00:32:16
    #16
    vbulletin css ye geçse de hem biz hemde google botlar rahat etse,lisans almak daha da anlamlı olacak ozaman
  • 22-03-2009, 00:42:57
    #17
    Kurumsal Üye
    Tüm php dosyalarında lisans numaraları yer alır, başkalarının dosyaları ile upgrade yaparsanız anlamaları zor olmayacaktır, sonuçta Jelsoft amatör bir şirket değil. Lisansınızı riske atmayın derim.