Cold Fusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama 3.6 nın Güvenlik Açıklarını Kapatamazki
Güncelmelerini Yükleyemiyorsun
Bence 2 Aya Süren Dolmadan Yenile Derim
Başta Okadar Para Vermişsin
Nasıl güvenlik açıklarını kapatamıyor.. Yanlış bilgilendirme yapmayalım arkadaşlar. Vbulletin kendi scriptinde bir açık olduğunda bunu duyurup nasıl engelleneceğini konusunda destek vermekle yükümlü. Zaten bir üst versiyona güncellenmenizi gerektirecek kadar büyük bir açıksa onun için yapılacak bir şey yok mecburen versiyon yükselteceksiniz. Ama onun dışında daha 3.6 versiyonun da öyle aman aman forum elden gidiyor şeklinde bir açık duyurulmadı. Zaten vBulletinin bu kadar yeni versiyon çıkarma sebebi güvenlik açıkları yüzünden değil para hırsı yüzünden..