Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
her yıl 60 dolar ödemek çok para değilmi,100 TL nin bile üzerinde bir rakam oluyor.Bu konuda daha net bilgisi olan var mı ? Ömürlik lisans aldık,bundan sonra yüklediklerime ne karışıyor vbulletin,yada yüklesem nereden bilecek ?