StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yasak başkalarının dosyalarını kullanmak lisansın iptal olabilir ama öyle çok sıkı bir denetimde yok sanırım
her forumu ayrı ayrı denetlemezler büyük ihtimal, ama lisassız dosyaların belli olma ihtimalide olabilir, şu anda üst sürüme geçme ücreti yenile ücfreti ne kadar acaba , en son gördüğümde baya bir kızmıştım .