2 Hazirandan sonra Lisans upgrade fiyatları değişti arkadaşlar.
Lisansınızın bir yılı dolduktan sonraki ilk 2 ay içinde upgrade ederseniz 40$ iki ay geçtikten sonra upgrade ederseniz 60$ ödemeniz gerekiyor.
Bu arada _SoN_ senin yaptığın iş kendi aklına mantıklı geliyor mu..?

Yan lisansn parası verip ondan sonra lisansnsız vBulletin kullanmak... 3.6.8 versiyonunu kullnıyorsan bence o versiyonda kalmaya devam et 3.7 versiyonu öyle çok süper bir versiyon değil. Yani gelen özellikler forumunda tam anlamıyla kullnılacak mı ki bu kadar geçmeyi istiyorsun 3.7. Benim mart 2009'da kadar çıkan yeni sürümleri kullanma hakım var ama hala 3.6 versiyonunu kullnıyorum vBulletin şimdiye kadar ki en iyi sürümü bence üstelik nerdeyse her ihtiyacı karşılayacak eklenti yazılmış halde. 3.7 sürümü kodlar açısından balon bir sürümden başka bir şey değil.. Sen beni dinle 3.6 versionunu kullanmaya devam et.