Arkadaslar vBulletın Owned Lısansım Var .
Uzun zamandır maıllerıme bakmıyorum frkLı bır maıl kayıtlı vb de .
maıller gelmıs
benum şuan surumum: 3,6,8 aldıgımdan berı aynı surum .
degıstırmeyıde dusunmuyorum sorunum yok yenı surumlerdekı farklara gerek duymuyorum yanı mutluyum maılı tam olarak anlayamadım ne dıyorlar ??
son maiL bu .
Hello Ozkan,
You are receiving this email because one or more of your vBulletin licenses or services will expire in four weeks.
If this is an owned license, you may continue to run the software on your web site, but you will no longer have access to software updates via the online members area.
If this is a leased license, you will no longer be able to run the software on your website.
If this is a service, you will no longer be able to take advantage of it.
If you would like to view the vBulletin license agreement, please visit:
vBulletin - License Agreement
If you would like to continue to run vBulletin on your web site and have access to product upgrades, please log into the members area now to renew/upgrade your licenses. To renew, just click on the 'Upgrade/Renew' link under License Options and choose the appropriate option:
http://members.vbulletin.com/
Your customer number is xxxx . Here are the licenses we have on file for you:
xxxx -- vBulletin (Owned License); expires: Nov 16th '08
If you have any questions about the licensing procedure, please contact our licenses team by sending an email to licenses@vbulletin.com .
All the best,
vBulletin Licenses Team
vBulletin - Instant Community
Lisansım Var Mail Geldi - İngilizce -
10
●945
- 24-10-2008, 14:37:35vBulletin yazılımını web sitenizde kullanmaya devam edebilmek ve tüm güncellemelere destek alabilmek için http://members.vbulletin.com/ adresine girip 'Upgrade/Renew' linkini tıklayacaksın ve lisansı yenilemiş olacaksın.Alıntı
- 25-10-2008, 02:32:03owned lisans ise süresi bitince yani (14 Kasım 2008) tarihinden itibaren güncellemelerin tamamını değil sadece açıkları kapatacak patchleri yükleyebilirsiniz.Eskiden owned lisans aldıktan 1 yıl geçince 30$ verip güncel versiyonları indirebiliyordunuz.Şimdi baktım 60$ olmuş sanırım.
Beyond the first year, a nominal fee of $60 (or $40 if purchased within 60 days of the license expiring) is payable to obtain updates for an additional year.
lisansın bitimine 60 gün kala alırsan 40$ oluyomuş ama senin için geçerli değil bu.
Kısacası 60$ ver güncel versiyonları indir veya hiç para verme güncel versiyonları değilde sadece güvenlik yamalarını indir.Acele Etmene lüzum yok bence.Diyelim beğendiğin bir versiyon çıktı 1 yıl sonra, 60$ verip lisansı tekrar yenilersin ve yeni lisansı indirirsin