Konu
Lisansım Var Mail Geldi - İngilizce -
26-10-2008, 12:32:16
#9
ukaLaShey
3.7.x sürümlerini yüklemenizi zorunlu koşuyorlar.Son atılan maillerde bizde değiştirdik.3.6.x kullanıyorduk 3.7 ye geçtik aslında daha güzel 3.7 ler denemeni isterim..Daha sağlam.