owned lisans ise süresi bitince yani (14 Kasım 2008) tarihinden itibaren güncellemelerin tamamını değil sadece açıkları kapatacak patchleri yükleyebilirsiniz.Eskiden owned lisans aldıktan 1 yıl geçince 30$ verip güncel versiyonları indirebiliyordunuz.Şimdi baktım 60$ olmuş sanırım.
Beyond the first year, a nominal fee of $60 (or $40 if purchased within 60 days of the license expiring) is payable to obtain updates for an additional year.
lisansın bitimine 60 gün kala alırsan 40$ oluyomuş ama senin için geçerli değil bu.
Kısacası 60$ ver güncel versiyonları indir veya hiç para verme güncel versiyonları değilde sadece güvenlik yamalarını indir.Acele Etmene lüzum yok bence.Diyelim beğendiğin bir versiyon çıktı 1 yıl sonra, 60$ verip lisansı tekrar yenilersin ve yeni lisansı indirirsin