Konu
Lisansım Var Mail Geldi - İngilizce -
24-10-2008, 16:51:40
#7
SpawN
bu pekı guncelleme yapabılmek ıcın gereken ucret falanmı
owned lısansta yıllık ucret oduyormuyuz
eger odemezsek ne olur
ben surum degıstırmek ıstemıyorum suan
SON Tarih : Nov 16th '08
diyor bu tarıh gecınce ne olur lısansım zaten suresız