Konu
Lisansım Var Mail Geldi - İngilizce -
24-10-2008, 14:33:16
#5
SpawN
tammada benım lısans suan ne yapmam gerekıyor sona falan ermemesı ıcın
lısansı ben aldım benım adıma ılk sahıbıyım