• 20-08-2006, 20:12:12
    #1
    Arkadaşlar vbulletin forum ve rss kullanıyorum serverde Safe Mode açık olması sorun olabilir diye duydum bu Safe Mode'un açık yada kapalı olması vbulletin forumda ne gibi durumlara yol açar acaba teşekkürer
  • 20-08-2006, 20:40:13
    #2
    Misafir
    safe mode KAPALIYSA vbulettin seo kuramazsın çünkü o zend istiyor.Safe mode KAPALIYSA ve sunucunda guvenlık için bir yığın ayar var onları yapmadıysanız 10 yaşındaki bebeler sunucudaki her siteye i3 DAKİKADA index atabilirler.


    Ayrıca safe mode kapalıysa yapamayacagınız diğer bazı şeyler

    *Joomla Mambo admintatorden bileşen tema vb bileşen yuklemeleri(joomlanın safe mode eklentısı var onu kurarsanız sorun çözülüyor)
    *İoncube kurulumu
    *zend kurulumu
  • 20-08-2006, 20:47:46
    #3
    şimdi benim serverde sunucuda safe mod açık görünmekte ama ben ayarlardan istersem kapatabiliyorum zend de kurulu serverde, safe modu kapatmak iyimi yada kötümü bu durumda, rss feed kullanıyorum vbulletin forumda ayrıca bulunduğum server servage.net

    kapatayımmı yoksa açıkmı bırakayım bunun foruma etkisi nedir bana ne artısı yada eksisi olur dediklerinize göre kapalı bırakmak daha iyi gibi anladım yanlışmı anlamışım acaba
  • 20-08-2006, 20:52:38
    #4
    Misafir
    düzeltiyorum kapalıysa zend kuramazsın vs.

    Eğer safe mode açıkcsa sunucunda GÜVENLİK ZAAFI vardır her zaman bunu bil.Ama şoyle dedıgım gibi eğer sunucuda sonradan standartta olmayan guvenlık yapılandırmaları yapıldı ise sorun olmaz.Yanı tanıdıgım safe modesi açık olan ınsanlar var.Ancak bir çoğu kapalı tutuyor .

    Hhatta bıraz araştır zend kurulu hostıng şirketi turkıyede çok çok azdır bu olay yuzunden.
  • 20-08-2006, 21:02:28
    #5
    ozaman sakata gelmemek için kapatayım bende bu safe mod u açıkken güvenlik zaafı yaşamaktansa kapalı tutmak daha iyi benim kapatmamaktaki çekincem vbulletine ve çalışmasına zararı olur diye idi zararı yoksa sorun değil

    yalnız birçok yerde safe mod kapalı iken güvenlik zaafı yaşarsınız diye okudum ve açık bırakın diyorlardı buna nediyorsunuz yanlış bilgimi acaba...
  • 27-08-2006, 15:34:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    açık olcak tabikide safe mode : on olması lzm yani eğer off yaparsan server linux komutları yer buda serveri 2 dk da rootlayabilirler kernel sürümüne göre değişir tabi işler misal ls id yada /etc/passwd /var/named bu komutları off iken yer + server dandik ise /var/mail ve /var/named ile istediğin sitenin public_html dekilerini görebilir config.php yi okur sqlden bağlanır adam pat die indexi çakar benden sölemsi safe mode on olsun
  • 27-08-2006, 15:40:41
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düzeltiyorum kapalıysa zend kuramazsın vs.

    Eğer safe mode açıkcsa sunucunda GÜVENLİK ZAAFI vardır her zaman bunu bil.Ama şoyle dedıgım gibi eğer sunucuda sonradan standartta olmayan guvenlık yapılandırmaları yapıldı ise sorun olmaz.Yanı tanıdıgım safe modesi açık olan ınsanlar var.Ancak bir çoğu kapalı tutuyor .

    Hhatta bıraz araştır zend kurulu hostıng şirketi turkıyede çok çok azdır bu olay yuzunden.
    nasıl oluyor o anlamadım benim sunucuda safe mod kapalı zend kurulu
  • 20-11-2006, 23:58:49
    #8
    peki bu safemodu nerden acip kapayabilirim?
    birde birisi acik, digeri kapali olsun diyor.
    Gelde isin icinden cik simdi ...

    php script luracagim kuramiyorum, cünkü safemode off diyor bende.
    s&s
  • 21-11-2006, 00:13:19
    #9
    Misafir
    Bence on yapma güvenlik açısından hiç uygun değil.