şimdi benim serverde sunucuda safe mod açık görünmekte ama ben ayarlardan istersem kapatabiliyorum zend de kurulu serverde, safe modu kapatmak iyimi yada kötümü bu durumda, rss feed kullanıyorum vbulletin forumda ayrıca bulunduğum server servage.net
kapatayımmı yoksa açıkmı bırakayım bunun foruma etkisi nedir bana ne artısı yada eksisi olur dediklerinize göre kapalı bırakmak daha iyi gibi anladım yanlışmı anlamışım acaba