ozaman sakata gelmemek için kapatayım bende bu safe mod u açıkken güvenlik zaafı yaşamaktansa kapalı tutmak daha iyi benim kapatmamaktaki çekincem vbulletine ve çalışmasına zararı olur diye idi zararı yoksa sorun değil

yalnız birçok yerde safe mod kapalı iken güvenlik zaafı yaşarsınız diye okudum ve açık bırakın diyorlardı buna nediyorsunuz yanlış bilgimi acaba...