Konu
Safe Mode Açmak Yada Kapatmak
20-11-2006, 23:58:49
#8
la_gazetta
peki bu safemodu nerden acip kapayabilirim?
birde birisi acik, digeri kapali olsun diyor.
Gelde isin icinden cik simdi ...
php script luracagim kuramiyorum, cünkü safemode off diyor bende.
s&s