• 21-11-2006, 00:16:45
    #10
    ****** ustam sen yapma dedigine göre, vardir bir bildigin.
    OK, bende yapmiyorum, nasil yapilacaginida nasil olsa bilmiyorum.

    Peki lütfen bunu teknik konudan yorumlarmisiniz rica etsem

    Acmiyayim cünkü....

    Saygilar
  • 03-02-2007, 20:54:08
    #11
    yani safe mod acık olursa güvenlik acısından sorun var demekki...

    öylemi acaba
  • 04-02-2007, 04:23:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence on yapma güvenlik açısından hiç uygun değil.
    Tam tersi olmasın

    safe mode off olursa diğer siteler görünebilir ve içeriklerine ulaşılabilir..

    Safe mode : ON olmalı

    bu sayede servera shell türü birşey atıldığında cat /etc/passwd komutu çalıştırılamaz ..
  • 04-02-2007, 04:26:31
    #13
    Misafir
    zuhahaha bu konunun ne zaman açıldığından haberin varmı ?

    Ben söyleyeyim

    20-08-2006

    yani 6 ay önce yaklaşık

    Saygılar.
  • 04-02-2007, 04:29:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hadi ya tarihe bakmadan yazıyorum cevapları..

    @iyiarama arkadaş yeni yazmış

    03-02-2007, 09:54 PM