****** ustam sen yapma dedigine göre, vardir bir bildigin.
OK, bende yapmiyorum, nasil yapilacaginida nasil olsa bilmiyorum.
Peki lütfen bunu teknik konudan yorumlarmisiniz rica etsem
Acmiyayim cünkü....
Saygilar
Safe Mode Açmak Yada Kapatmak
13
●6.321
- 21-11-2006, 00:16:45
- 04-02-2007, 04:23:16Üyeliği durdurulduTam tersi olmasın****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

safe mode off olursa diğer siteler görünebilir ve içeriklerine ulaşılabilir..
Safe mode : ON olmalı
bu sayede servera shell türü birşey atıldığında cat /etc/passwd komutu çalıştırılamaz ..

tarihe bakmadan yazıyorum cevapları..