Konu
Safe Mode Açmak Yada Kapatmak
21-11-2006, 00:16:45
#10
la_gazetta
****** ustam sen yapma dedigine göre, vardir bir bildigin.
OK, bende yapmiyorum, nasil yapilacaginida nasil olsa bilmiyorum.
Peki lütfen bunu teknik konudan yorumlarmisiniz rica etsem
Acmiyayim cünkü....
Saygilar