• 07-01-2008, 11:50:10
    #19
    ama benim bulamadığım bir şey var ve hâla çok merak ediyorum nasıl yapıldığını r10'da porfil bilgilerinde her şey alt alta. ama 3.7.0 yüklediğimde burada alt alta duran bilgiler sağ tarafta çıktı :S radmin template'leri mi editledi yoksa admincp'den bir ayarı falan var mı ?
  • 07-01-2008, 14:09:45
    #20
    Üyeliği durduruldu
    bundan sonra RC serileri çıkcak bildiğim kadar,sonra full çıkarsa kurarız betalara güven olmaz.
  • 07-01-2008, 22:35:40
    #21
    Ben yükleyenlerden biriyim. Şu an sorunsuz olarak çalışıyor (tabi açıklar var mı yok mu bilemiyorum). Profil sayfasını üyeler çok beğendi. Renk,yazı tipi ve boyutu dahil istedikleri şekli verebiliyorlar. Sosyal gruplar ve albüm de sorunsuz çalışıyor. Tabi ki eksikleri var ancak 3.6.8'e göre bir yavaşlık hissetmedim. Hisseden üyeler de olmadı. Büyük çaplı değişimler olduğu için şablonları düzenlemek kasıyor biraz..
  • 07-01-2008, 22:45:53
    #22
    Üyeliği durduruldu
    OziloZ,

    sistemi kasıp kasmadığından, kaynak tüketimininin artıp ne kadar arttığından ram kullanımından falan bahsedermisin?
  • 08-01-2008, 19:00:07
    #23
    Paylaşımlı bir sunucuda olduğumuz için site zaten yavaştı. Belki o yüzdendir bilemiyorum ama 3.6.8'e göre bir kasılma hissetmedik. Site zaten günün belli saatlerinde yavaşlıyordu. O durum hâla mevcut.

    15 dakikalık standart cookie süresi ile 18.49'daki sonuçlar;
    Server Load Averages 4.36 3.74 3.71 (28 Users Online)
  • 08-01-2008, 19:08:48
    #24
    Üyeliği durduruldu
    bu vb betadan sonra benim profil tamamen iptal olmus durumda bi tıklayıp görün tanımadığım baska bir metine yönlendiriliyorum
  • 08-01-2008, 19:14:11
    #25
    Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olması gerekir



    Ama lisansınızı alalı 1 sene olduysa güncelleştirmeler için tekrar bir ücret ödemeniz gerekiyor. O yüzden de çıkmıyor olabilir.
    hmm evet öyleymiş, ticket açtım öğrendim
    eğer 85$ verip Upgrade/Renew yaparsak indirebilirmişiz

    aynen şunu yazdım ticketa cevap olarak
    Alıntı
    hıı oldu
    ok thanks
  • 08-01-2008, 19:41:52
    #26
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    30$ degil mi güncelleme ?
    85$ olan bir yıllık lisans olması lazım ?
  • 08-01-2008, 22:23:25
    #27
    nXs
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet 30 olmalı ? 85 ise yuh!