vBulletin v3.7.0 Beta 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
vBulletin v3.7.0 Beta 3
33
●
2.553
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
vBulletin v3.7.0 Beta 3
1
2
3
4
20-12-2007, 20:21:49
#1
Misafir
Az önce kurdum. Daha iyi sanki beta2 ye göre
20-12-2007, 20:23:18
#2
Labidu
Misafir
radmin temada hala sorun var
Webmaster Forum & Webmaster Okulu - Profili Göster: ******
profil sayfaları felan dağılmış durumda
20-12-2007, 20:24:39
#3
yAyAmAz
oo bu böle gider beta 1 beta 2 beta 3.. gerçi beta 1 i göremedik ama
en iyisi betaların bitmesini bekliyeyim
20-12-2007, 20:25:31
#4
vezir
Üyeliği durduruldu
daha iyi derken ram cpu kullanımı açısındanmı?
birde radmin eksik grafikleri tamamlarmısın forum kayıyorda
20-12-2007, 20:27:04
#5
myrize
evet bende fark etim sanırım oralarda bir editleme var bu arada r10 da yenilikler güzel gidiyor
20-12-2007, 20:52:12
#6
salomonis
Misafir
beklemeliyim, beklemeliyim, beklemeliyim
20-12-2007, 21:22:44
#7
batubilir
Yarinda beta 4 çikarsa şaşirmayalim
indirip upgrade yapmamak için kendimi zor tutuyorum ama ram kullanimi caydiriyor beni
20-12-2007, 22:43:27
#8
salomonis
Misafir
yaptımm
ve süper oldu. sorunsuz. bir tek yeni özelliklerin türkçesini halletmem gerek o kadar
öneririm
20-12-2007, 22:46:06
#9
cagoo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
radmin geçmesen iyi olurdu hem açık çıkabilir hem de çok eksiklikleri var
vb.org da bile dendi Desteği verilmemektedir diye
onlar da güvenmiyorlar=)
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler