• 09-01-2008, 03:19:09
    #28
    Alıntı
    In order to download 3.7 Beta 3, you will need to renw your license. You can renew your leased license from the Members Area. Just click on the 'Upgrade/Renew' link under License Options. The cost is just $85.
    Steve Machol öyle demiyo ama
  • 09-01-2008, 16:19:50
    #29
    Üyeliği durduruldu
    85$ olmamalı Eğer öyle olsa kimse ömür boyu lisans almazdı herkes yılda 85$ verir ve sürekli lisansını aktif tutmuş olurdu.


    Edit: https://www.vbulletin.com/order/index.php?step=2 bu sayfada üstten 2. seçenek işini görür.

    Alıntı
    $30.00 Owned License Renewal
    Purchasing this will renew your owned license. Doing so will extend your members' area access for 1 year, allowing you to download the latest versions of vBulletin.
  • 09-01-2008, 16:22:26
    #30
    nXs
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanırım arkadaşın lisansı yıllıktı.. ömür boyu lisans için yıllık 30$ olmalı
  • 09-01-2008, 16:30:28
    #31
    Üyeliği durduruldu
    https://www.vbulletin.com/order/ girin bakın.

    Alıntı
    vBulletin (Owned License)
    The owned vBulletin Forum license allows you to run the software on your site indefinitely. Along with this license, you will receive one year of free updates. Beyond the first year, you will have to pay a nominal fee, currently $30, to obtain updates for an additional year.
  • 21-01-2008, 23:50:42
    #32
    Beta 4 çıkmış.. Adım adım gold sürüme doğru.

    vBulletin 3.7.0 Beta 4 Released
  • 21-01-2008, 23:55:43
    #33
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beta 4 çıkmış.. Adım adım gold sürüme doğru.
    vBulletin 3.7.0 Beta 4 Released
    bu 3.7.0 da Zoints SEO desteklenmeyecek mi? eğer olursa 149 dolar sayıp vBSeo alacağız desene
  • 22-01-2008, 00:03:43
    #34
    Powerofdreams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu 3.7.0 da Zoints SEO desteklenmeyecek mi? eğer olursa 149 dolar sayıp vBSeo alacağız desene
    Nerde okuduğumu tam olarak hatırlamıyorum ama şöyle bir şey okumuştum Zoint Seo'nun yapımcısı yani eklentinin sahibi bile kendi sitesinde Vbseo kullanıyormuş. Hal böyle olunca Zointin geleceğinin pek parlak olduğu söylenemez. Yani hadi diyelim 3.7.X versiyonuda destekledi ama 4. için aynı şeyin geçerli olacağını hiç sanmıyorum..