Konu
vBulletin v3.7.0 Beta 3
20-12-2007, 22:46:06
#9
cagoo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
radmin geçmesen iyi olurdu hem açık çıkabilir hem de çok eksiklikleri var
vb.org da bile dendi Desteği verilmemektedir diye
onlar da güvenmiyorlar=)