Ben yükleyenlerden biriyim. Şu an sorunsuz olarak çalışıyor (tabi açıklar var mı yok mu bilemiyorum). Profil sayfasını üyeler çok beğendi. Renk,yazı tipi ve boyutu dahil istedikleri şekli verebiliyorlar. Sosyal gruplar ve albüm de sorunsuz çalışıyor. Tabi ki eksikleri var ancak 3.6.8'e göre bir yavaşlık hissetmedim. Hisseden üyeler de olmadı. Büyük çaplı değişimler olduğu için şablonları düzenlemek kasıyor biraz..