Olması gerekir
Ama lisansınızı alalı 1 sene olduysa güncelleştirmeler için tekrar bir ücret ödemeniz gerekiyor. O yüzden de çıkmıyor olabilir.
hmm evet öyleymiş, ticket açtım öğrendim
eğer 85$ verip Upgrade/Renew yaparsak indirebilirmişiz
aynen şunu yazdım ticketa cevap olarak