Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olması gerekir



Ama lisansınızı alalı 1 sene olduysa güncelleştirmeler için tekrar bir ücret ödemeniz gerekiyor. O yüzden de çıkmıyor olabilir.
hmm evet öyleymiş, ticket açtım öğrendim
eğer 85$ verip Upgrade/Renew yaparsak indirebilirmişiz

aynen şunu yazdım ticketa cevap olarak
Alıntı
hıı oldu
ok thanks