Bende senin geçtiğin yollardan geçtim, bugünlere zorlanarak geldim ve halende belli noktada zorlanıyorum da...
1. Meslek Lisesi Mezunuyum. Bilişim / Web Tasarım ve Programlama
2. 3 sene açıkta kaldım ve 3. senemde Yazılım Mühendisliğini kazandım. MTOK sebebinden +1 sene fazladan okudum.
3. Okur iken çalıştım, kendi paramı kendim kazandım masraflarımı kendim karşıladım bu hem avantaj hem dezavantajdı.
4. Meslektaşlarım hafta sonu uyur iken ben saatlerce, gecelerde çalıştım. Hatta bu sebepten 2 kere bayıldım
5. Bugün bir çok firmaya mülakata gittiğimde olumlu sonuç alıyorum lakin ben özgür ve global düşündüğüm için çoğunlukla en son aşamada red yada iptal oluyor.
6. NE İSTEDİĞİNİ BELİRLİ VE ONUN PEŞİNDEN KOŞ.
olumlu gibi gözükse de en son gelen mesajda aşağıda ki gibi,