Merhaba,

pandemi dönemi, kişisel problemlerin ve sürecin ergenlik dönemine denk gelmiş olması seni biraz daha fazla yıpratabilir. Ergenlikte bu tarz bunalımlar gayet normal, sen elinden geldiğince işine, gücüne, yapmak istediklerine yoğunlaşmaya çalış. Gelip geçici bir şey olduğuna emin ol, sabrın sonu selamet. Ayrıca iyi geleceğini düşünüyorsan psikiyatri ve psikoloğa da gidebilirsin tabi ki, problemini anlayıp ona göre önerilerde bulunurlar. Antidepresan vs. ilaç kullanmanı kişisel olarak tavsiye etmem tabi ki, son çare olarak gör ilaç kullanımını.