BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En büyük hatanız ne istediğinizi bilmemek olmuş. Önceliği derslerinize ayırın, bir hoca eşliğinde programlı şekilde çalışın. Üniversiteyi kazandığınızda emin olun yazılıma da farklı şeylere de vakit ayırabilecek duruma gelirsiniz.
Hocam , okul bilgim 0 ile aynı derecede yarın okuldan eve gelip ilk işim ders çalışmaya başlamak düzenli şekilde kendimi iyi hisedene kadarda boş işlerimi dışarı çıkma sürelerimi kıstılayacağım heves ettiğim her şeye atılıcam benim tek dostum yine benim böyle kıymetli zamanınızı bana ayırdığınız için teşekür ederim