Sevgili büyük abilerime ablalarıma , Şimdi den geceniz güzel olsun
Ben 12.Sınıf Öğrencisiyim Meslek Lisesinde Bilişim Bölümü Okumaktayım
Şuan psikolojim Allah bulak ne yapsam bir tutarı olmamakta kendimi bitkin ve ruh halim çökük hissediyorum
Ders kitabı aldım çalışmak için alırken çok heves ederek aldım daha kitabın yüzünü açamadım çünkü nerden nasıl yapılacağını bilmiyorum hangi konudan başlamalıyım ytden izlediğim hangi derse başlamalıyım saçma geliyor
Yazılım konusunda kendimi geliştirmek istiyorum bootstrap konusunda o konuya nerden başlayacağımı bilmiyorum
Corel draw öğrenmeye çalışıyorum çalıştığım matbaada kendi çapımda tasarımlar yapabiliyorum az çok yani konuya hakimim
Tek hedefim çalışmak ve ömür boyu düzgün bir biçimde çalışmak istiyorum refah seviyesinde tutmak istiyorum ama sanki üstümde bir şey mi var anlam veremedim yapma diyor bırak ne oluyorsa olsun ama içim içimi yemekte bir işi
yapmaya çalıştığımda da ya hevesim kursağımda kalıyor yada bir şeyler ters gitmek üzeri kurulu olarak önüme seriliyor bu psikolojiyi yaşayanlar varsa yaşayıp nasıl bunların kilitlerini kırdı nasıl becerdi bilmek istiyorum
sizce bir psikiyatri görünmemi gerekli çok hayal kuruyorum gerçekleştirmek istiyorum içim içimi yemekte ama yapamıyorum beynim bir yerden sonra istemsizce mal oluyor öyle kalıyor
Sizleri abim ablam gibi gördüğüm için kendimi açıklamak istedim buraya kadar okuduysanız sizi çok seviyorum
Ne Yapacağımı Bilemiyorum Artık
24
●390
- 24-09-2021, 00:31:48Üyeliği durduruldu
- 24-09-2021, 00:34:40En büyük hatanız ne istediğinizi bilmemek olmuş. Önceliği derslerinize ayırın, bir hoca eşliğinde programlı şekilde çalışın. Üniversiteyi kazandığınızda emin olun yazılıma da farklı şeylere de vakit ayırabilecek duruma gelirsiniz.
- 24-09-2021, 00:34:58Üyeliği durdurulduhocam meslek elime alıcağım zaman o da sorun yaratıyor bir arafın içnide kaldım çıkamıyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2021, 00:36:53Ben 20 yaş altındaki gençlerin yerinde olsam, direk sanayiye giderim. Ciddiyim. Seneler harcayıp üniversiteli işsizler ordusuna katılmaktansa, zaten artık usta yetiştirecek eleman bulamayan sanayi benzeri meccralarda kendime yatırım yaparım. Örneğin motor ustası ol, üstüne iki tane yabancı dil çak, diller sayesinde işini ileri seviyeye taşı. Üniversitede arkadaşların iş aramaya başladıkları dönemde sen iş yerini açmış, altına arabanı çekmiş hayatını düzene oturtmaya başlamış olursun.
- 24-09-2021, 00:39:50Bu nasıl bir yönlendirme şekli? Psikiyatriye görünmek nasıl bir sorunla çıkabilir karşınıza? İnsanlar sadece delirmek üzere olduğunda mı gidiyor zannediyorsunuz?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geleceğe yönelik zaman zaman hepimizin karamsar olduğu zamanlar olabiliyor. Yeteneklerimizi farkedemeyebiliyoruz. Boşvermişlik, tükenmişlik vs.
Soyut yada somut ilk olarak sana negatif hissettiren şeyleri hayatından çıkarmakla başla. Bu durum uzun sürmeye başladığında bir psikologdan yardım alabilirsin. Yalnız olmadığını bil ama uzun sürmesi veya bu süreci iyi yönetemediğin her dakikanın senin hayatından gittiğini bil. - 24-09-2021, 00:40:38Öncelikle derin bir nefes al ve kendine gel. Yaşadığın tüm sorunları forumdaki ben dahil çoğu kişi yaşıyor.
Hiç bir şey için geç değildir, sakın umutsuz olma. Başarının sırrı istikrardır.
Dönemlik olabilir ancak sürekli yaşıyorsan DEHB için Psikiyatriye başvurabilirsin.